Lepší služby a nižší cena. To jsou základní atributy spolupráce mezi největším českým P2P carsharingem HoppyGo a skupinou AXA Česká republika a Slovensko, která poprvé přináší na trh produkt vytvořený na míru P2P carsharingu. HoppyGo tak reaguje na podněty ze strany svých uživatelů a od nového partnerství si vedle nižší průměrné ceny za pojištění slibuje především komplexnější pokrytí pojistných rizik a zároveň kvalitnější služby pro nové i stávající uživatele platformy.
AXA Česká republika a Slovensko, která spolu s HoppyGo vytvořila pojistný produkt na míru právě P2P carsharingu, je pozitivní zprávou pro všechny zákazníky platformy. Ti díky novému strategickému partnerství s HoppyGo na pojištění ušetří přes 50 % při zápůjčce oproti dřívějším cenám pojištění. Mezi další zákaznické výhody patří především široké pojistné kryti již v základní konfiguraci a další zákaznické benefity, o které byl mezi uživateli HoppyGo velký zájem. Z nabídky více jak 1 500 automobilů na platformě carsharingu si tak budou moci uživatelé vybírat za ještě výhodnějších podmínek.
„Spokojenost našich uživatelů a jejich zpětná vazba je pro nás naprosto zásadní. V poslední době jsme registrovali zvýšenou poptávku po lepším a zároveň levnějším pojištění při zápůjčkách, a i proto se těšíme na spolupráci se skupinou AXA. Jsme rádi, že jsme našim uživatelům mohli přinést další kvalitní službu, která usnadní zápůjčky vozů jak na straně uživatelů, tak na straně majitelů vozů,“ uvádí Robin Švaříček, CEO HoppyGo.
Podle údajů společnosti HoppyGo meziročně stoupl počet tzv. „rental days“ o 18 % a průměrná délka zápůjčky atakuje 700 km, což jen dokresluje trend, že sdílení automobilů mezi uživateli není jen záležitostí odpoledního výletu, ale Češi začínají P2P carsharing vnímat jako důležitého partnera na dovolené či delší zápůjčky, kde rozhoduje kvalita služeb a zároveň nízká cena.
Zákazníci a majitelé vozů se po každé ukončené zápůjčce vzájemně hodnotí a v současné době činí průměrná známka spokojenosti 4,89 hvězdiček z pěti. Pozitivní zkušenosti uživatelů a opětovné používání služby byly důležitými faktory při designu nového pojištění. „S HoppyGo máme společnou filozofii. Nasloucháme klientům a jejich zpětnou vazbu zveřejňujeme bez cenzury na našich internetových stránkách. Přinášíme inovativní řešení a služby nad rámec běžného pojištění. I proto jsme se stali Pojišťovnou roku 2019 v České republice. Carsharing jde nad rámec zavedených forem dopravy z bodu A do bodu B. Věřím, že sdílení automobilů mezi lidmi má budoucnost a stane se běžnou součástí mobility. Jsem rád, že u toho jako pojišťovna můžeme být od samého počátku,“ uzavírá Robert Gauci, generální ředitel skupiny AXA Česká republika a Slovensko.