Nákladový prostor je stejný jako u dieselové varianty
Kapacita baterie je téměř dvojnásobná ve srovnání s největším konkurentem
Nissan e-NV200 Evalia bude mít zanedlouho skutečně ostříleného protivníka. Volkswagen Crafter dostal elektrický motor, nechal se překřtít na e-Crafter a první kousky by se měly dostat k zákazníkům již na konci roku. Vůz dojede na jedno nabití 208 kilometrů a uveze až 1,7 tuny materiálu. Hmotnost dodávky je tučných 2 541 kg a vystoupat může až na 4,2 tuny při plném naložení. Baterie se skládá z 312 článků a kapacita činí 43 kWh, což je hodnota téměř dvojnásobná ve srovnání s 24 kWh u Nissanu e-NV200. Jenže ten prošel moderznizací a nově nabídke kapacitu baterie 40 kWh. Podobně jako nový Nissan Leaf, takže konkurenční boj bude hodně vyrovnaný.
Na 80procentní kapacitu baterie se dostanete po 45 minutách nabíjení a akumulátor najdete v podlaze. Zajímavé je, že dieselová varianta má naprosto stejný objem nakládacího prostoru 11,3 kubických metrů. Elektrický motor disponuje výkonem 100 kW a točivým momentem 290 Nm, což je téměř stejná hodnota, jakou se pyšní motorizace 2,0 TDI. Elektrický e-Crafter si určitě najde své využití například při práci v parcích, peších zónách nebo v centrech měst. Jediným problémem by mohla být cena, která ještě není určena.