Nový generální ředitel Jaguaru, kterým je Rawdon Glover, se nyní přiznal, že ho velmi frustruje, jak je tato značka pomalá s přechodem na elektromobily. Zmiňuje se o tom topgear.com, ale jak to vypadá, vše se má konečně brzy změnit. V současné době Jaguar pracuje na novém luxusním elektromobilu ve stylu čtyřdveřového GT, které bude pohánět právě elektřina. „Potřebujeme tuto značku vrátit do doby, kdy jsme vyráběli krásná žádoucí auta, ne v obrovských počtech a nemít obrovské množství modelů v portfoliu. Až donedávna tu bylo šest nebo sedm modelů, což je zkrátka moc.“ Rawdon vysvětluje, že Jaguar míří zpět do „duchovního domova tří vozidel“. Značka tak rozhodně nebude nabízet zbytečnosti, jako je přímý soupeř pro Rimac Nevera.
Rawdon dále dodal: „S každým rozhodnutím, které učiníme, se ptáme: Přiměje to lidi přemýšlet o Jaguaru tak, jak potřebujeme? Pokud je to nedonutí zaplatit 120 000 liber za vůz, neuděláme to.“ Současně ale připouští, že pro tento proces neexistuje žádná příručka. Žádná automobilová značka v historii nepřestala z roku na rok prodávat auta a současně neopustila většinu svých současných tržních segmentů. Smutnou zprávou je, že se pomalu blíží výroba a prodej modelu F-Pace. „Museli jsme udělat pár velmi bolestivých věcí, ale tohle je dlouhodobý plán,“ říká Rawdon. Jednou z taktik je inspirovat se úspěšnými luxusními značkami – Rawdon jako příklad uvádí designové kabelky. Luxusní značky vytvářejí iracionální potřebu. Nikdo ale nepotřebuje pracovní tašku Hermes, což je ideální přirovnání. Jaguar se chce s dalším vývojem elektromobilů více zaměřit na spokojenost svých zákazníků.
Ta se z velké části nedostavila v případě modelu I-Pace, jenž po celou dobu produkce provázely technické závady a požáry. Současně britský výrobce hodlá navázat spolupráci s výrobci nástěnných boxů pro domácí nabíjení. Díky tomu by mělo být možné v budoucnosti zakoupit k elektromobilu Jaguar i kompletní elektrickou výbavu. Horší je to se soukromou nabíjecí sítí, jakou má třeba Tesla. V tomto případě se ředitel Jaguaru drží zpět a říká: „Budeme mít agregované nabíjení, kde máte jedno členství, abyste mohli používat všechny nabíječky – včetně přístupu k nabíječkám Tesla Supercharger.“