DriveNow se stalo dceřinou společností BMW Group. Jaké s ní má BMW plány?

DriveNow se stalo dceřinou společností BMW Group. Jaké s ní má BMW plány?
  • Celou transakci ještě musí potvrdit úřad pro ochranu hospodářské soutěže
  • Do roku 2025 chce BMW Group přilákat 100 milionů uživatelů do svých služeb
  • Služba DriveNow byla založena v roce 2011 společnostmi BMW Group a Sixt SE jako společný podnik

Akvizicí podílu Sixt SE v rámci služby DriveNow chce BMW Group pokračovat v rozvoji společnosti, která nabízí mobilitu orientovanou na zákazníka. Podpis smlouvy ještě musí potvrdit úřad pro ochranu hospodářské soutěže. Rychle se rozrůstající sféra dopravních služeb je jedním ze základních kamenů firemní strategie BMW Group, což BMW Group dokazuje tím, že rozšiřuje své služby v oblastech mobility na přání (DriveNow a ReachNow), parkování (ParkNow) a nabíjení (ChargeNow). Poté, co BMW Group na začátku ledna tohoto roku získala podíl v Parkmobile LLC, díky čemuž se stala předním poskytovatelem v oblasti digitálních parkovacích služeb, je odkoupení akcií společnosti Sixt v rámci této strategie dalším logickým krokem.

BMW i3 DriveNow

Se službou DriveNow jsme za posledních sedm let dosáhli mimořádného úspěchu, a to především díky úsilí zaměstnanců DriveNow a vynikající spolupráci s naším partnerem, společností Sixt. Sixt zůstává i v budoucnosti naším silným partnerem,“ řekl Peter Schwarzenbauer, člen představenstva společnosti BMW AG zodpovědný za interakci se zákazníky MINI, Rolls-Royce a BMW Motorrad a digitální podnikové inovace v rámci BMW Group. „Naším cílem je do roku 2025 přilákat 100 milionů uživatelů našich prémiových služeb mobility. S DriveNow jakožto dceřinou společností, která je plně v našem vlastnictví, máme v rukou všechny nástroje pro další strategický rozvoj našich služeb. Naše zkušenosti s dopravními službami podporují vývoj budoucích autonomních, elektrifikovaných a propojených vozidel,“ dodal.

Nezávisle na odkoupení podílu Sixt v DriveNow budou společnosti BMW Group a Sixt pokračovat v úspěšném dlouhodobém partnerství prostřednictvím dodávek vozidel BMW a MINI pro vozový park Sixt.

Společné vybudování služby DriveNow působivě demonstruje inovační sílu společností Sixt a BMW Group. Za tento úspěch bychom chtěli poděkovat zaměstnancům společnosti DriveNow a BMW Group a těšíme se na pokračování našeho strategického partnerství s BMW Group prostřednictvím nasmlouvaných dodávek vozidel BMW a MINI,“ uvedl Alexander Sixt, člen představenstva společnosti Sixt SE, zodpovědný za strategii společnosti.

Služba DriveNow byla založena v roce 2011 společnostmi BMW Group a Sixt SE jako společný podnik sdílení prémiových automobilů. Tuto službu nyní využívá více než jeden milion zákazníků ve 13 evropských městech a flotilu tvoří více než 6 tisíc vozidel značek BMW a MINI. Ve všech městech, kde služba DriveNow funguje, je v rámci flotily vozidel k dispozici také elektromobil BMW i3.

V roce 2017 najeli naši zákazníci s elektrickými vozy DriveNow přes osm milionů kilometrů, což odpovídá 200násobnému objetí zeměkoule. DriveNow nejenže snižuje hustotu provozu a zlepšuje dostupnost parkování ve městech, ale také podporuje průlom elektromobility,“ uvedl generální ředitel společnosti DriveNow Sebastian Hofelich. „Těšíme se na další spolupráci s našimi franšízanty a spolupracujícími městy, abychom i nadále mohli aktivně a udržitelným způsobem vytvářet městskou mobilitu,“ dodal Hofelich.

Svými mobilními službami BMW Group usiluje o zlepšení kvality života v městských oblastech. Společnost spolupracuje s různými partnery a městskými subjekty s rozhodovací pravomocí a pomáhá utvářet trvale udržitelnou mobilitu budoucnosti.

Zdroj: press.bmwgroup.com

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze