Audi zveřejnilo statistiky globálních prodejů za rok 2022. Vyplývá z nich, že po celé zeměkouli udalo celkem 1 614 231 vozů, což znamená meziroční pokles o 3,9 %. Ovšem na pozadí přetrvávající čipové krize lze toto číslo vnímat jako úspěch, zejména když řada konkurentů odepsala mnohem větší procento. Hlavní podíl na tomto výsledku má kontinentální Čína s Hongkongem, kde značka udala meziročně o 8,4 % vozů méně. I tak ale tento region zůstává jedničkou; s 642 548 prodeji o chlup předstihl celou Evropu, kde se prodalo celkem 624 498 vozů se čtyřmi kruhy. Jenže tento stav se možná změní; Evropa totiž naopak vůči roku 2021 mírně posílila (+1,2 %). Pokud tento trend vydrží, napřesrok bude pořadí opačné. V Evropě nejvíce táhlo Německo, kde se prodeje pomyslně vracejí do starých dobrých časů a po výrazném skoku o 18,7 % se prodejní statistiky vrátily nad metu 200 000 vozů. Spojené státy naopak odepsaly 4,7 % a se svými 186 875 prodeji se propadly pod Evropu.
Čistě elektrické automobily rychle míří k desetiprocentnímu podílu na celkových prodejích. V roce 2022 Audi dodalo celkem 118 196 elektromobilů, což znamená meziroční zlepšení o 44,3 %. Z tohoto počtu zamířila více než desetina na domácí německý trh, který absorboval 12 993 čistě elektrických Audi, což je o 43 % více než v roce 2021 a také nový rekord. Ještě lépe si vedly Spojené státy, kde se počítadlo zastavilo na 16 177 elektromobilech, což je o 47,3 % více oproti předchozímu roku. Zde je třeba dodat, že plných 10 397 kusů si započítal velký model e-tron. Silné nárůsty poptávky po BEV zaznamenala automobilka rovně v regionech Střední východ (+47,9 %), Indie (+27,1 %) a Tchaj-wan (+22,2 %).