Aplikace My BMW se řadí k jedněm z nejlepších ve světě (elektro)mobility a konkrétně majitelům EV například umožňuje si i prohlédnout nabíjecí křivku, což je velmi praktická funkce. Nyní přichází s dalším vylepšením, které by mělo pomoci přetáhnout uživatele spalovacích vozidel k elektromobilitě.
Nástroj pro rozhodování o přechodu na elektromobilitu: Analýza elektrických vozů
Nová funkce Analýza elektrických vozů umožňuje zákazníkům, kteří jezdí s BMW vybaveným spalovacím motorem, simulovat, jak dobře by jejich osobnímu jízdnímu profilu vyhovovalo elektrické BMW. Pro provedení simulace si zákazník v aplikaci vybere jako alternativní vůz některý z elektrických modelů BMW. Jakmile s vozem se spalovacím motorem vykoná alespoň 200 jízd a ujede vzdálenost 2000 km, analýza jasně ukáže počet jízd, jež by bylo možné absolvovat se zvoleným elektromobilem na jedno nabití. Cílem tohoto postupu je bojovat proti strachu z dojezdu a obavám z každodenní praktičnosti čistě elektrických vozidel, které jsou v současnosti stále rozšířené.
Pro simulaci používá aplikace údaje o reálných jízdách daného modelu se spalovacím motorem vygenerované funkcí My Trips. Díky této individuální databázi je funkce Analýza elektrických vozů schopna poskytnout zákazníkovi relevantní podklad pro rozhodnutí, jaký typ pohonu zvolit u svého příštího vozu. Funkce bude v budoucnu vylepšena tak, aby se zvětšil rozsah analýzy. Bude přidáno vyhodnocování doby, po kterou se vozy nepoužívají, a také dálkových jízd v kombinaci s informacemi o nabíjecích zařízeních a době potřebné k nabíjení. Aby mohli zákazníci využívat Analýzu elektrických vozů, musí mít BMW se spalovacím motorem a BMW Operačním systémem 7 nebo novějším a také musí souhlasit s tím, aby údaje o jejich jízdách byly použity pro účely analýzy.
„Elektromobily lze již nyní dokonale začlenit do každodenního používání mnoha zákazníků, jde jen o to, že většina z nich to ještě nevyzkoušela,“ říká Dirk Wiedmann, senior viceprezident pro řízení prodeje a strategii digitalizace. „Analýza elektrických vozů v naší aplikaci pomáhá zákazníkům při výběru pohonu učinit rozhodnutí na základě reálných informací.“
Nové funkce pro automatickou interakci mezi vozidlem a aplikací
Nejnovější aktualizace představila řadu funkcí, jejichž cílem je vytvořit nepřerušené plánování trasy při přepínání mezi vozidlem a aplikací. V aplikaci lze nyní nastavit například i takové možnosti, jako je vyhýbání se dálnicím, trajektům nebo zpoplatněným silnicím, které jsou vždy automaticky synchronizovány mezi vozem a aplikací. Kromě toho aplikace My BMW/MINI s plánováním trasy optimalizovaným pro nabíjení pro čistě elektrické vozy nyní umožňuje také přidávat jednotlivé zastávky pro nabíjení, které jsou pak synchronizovány s vozem. Aplikace uživatelům poskytují rovněž informace o zařízeních v blízkosti nabíjecích stanic, jako jsou restaurace, kavárny, banky či supermarkety, a to včetně podrobných údajů o nich.
Nová aplikace Charging Wallet pro správu nabíjecích tarifů
Řidiči elektromobilů si nyní mohou v nové funkci Charging Wallet své aplikace vybírat a spravovat preferované nabíjecí tarify od velkého počtu poskytovatelů. Když uživatel aplikace vybere nabíjecí stanici, zobrazí se mu platné ceny vybraných nabíjecích tarifů v závislosti na jejich dostupnosti. Díky tomu si může vybrat pro něj nejvýhodnější tarif.
Aplikace My BMW a MINI používá 13 milionů zákazníků po celém světě.
Mnoho rozmanitých funkcí aplikace je neustále vylepšováno a rozšiřováno, a to s vysokou mírou spokojenosti uživatelů. Aplikace My BMW a MINI používá 13 milionů zákazníků po celém světě, z nichž jeden milion připadá na Německo. Obě aplikace mají v App Store průměrné hodnocení 4,8 hvězdičky.
Aplikace informují řidiče o aktuálním stavu jejich BMW nebo MINI a umožňují jim také zamykat a odemykat dveře, zapínat klimatizaci, odesílat adresy cílů do navigačního systému nebo pomocí funkce Remote 3D View vyvolat obraz okolí vozu nebo jeho interiéru. Na kartě Services & Store si zákazníci mohou prohlédnout dostupné digitální služby nebo získat funkce na přání ConnectedDrive Upgrades. Pokud byl nastaven BMW/MINI Digitální klíč Plus, lze předtím uložené manévry a parkovací funkce ovládat i z blízkosti vozu.
Uživatelé například obdrží notifikaci, když jejich vůz potřebuje servisní prohlídku, a mohou si přímo v aplikaci sjednat termín.
Z obou aplikací je možné rovněž řešit požadavky na servis a údržbu. Uživatelé například obdrží notifikaci, když jejich vůz potřebuje servisní prohlídku, a mohou si přímo v aplikaci sjednat termín. Aplikace také poskytuje praktické funkce během servisního procesu, včetně přihlášení, servisních videí, sledování stavu a platby. Prostřednictvím aplikace lze rovněž získat pomoc při nehodách a poruchách.