McLaren představil hybridní supersport Speedtail. Design je na supersport dosti nezvyklý, nejsou zde žádné větší spoilery a nevypadá to, že by McLaren dával důraz na přítlak. Spíše se soustředil na co nejnižší aerodynamický odpor. Zajímavostí je tak např. i neotáčející se kryt předních kol. Zvláštní je také jakýsi spoiler na zadní části automobilu. Jde o vzduchovou brzdu, která však není výklopným dílem. Hydraulický systém zde ohýbá částí karoserie, která pak mění svůj tvar.
Stejně jako 25 let starý McLaren F1 má Speedtail třísedadlové uspořádání. Řidič sedí uprostřed a je posunut vpřed, zatímco spolujezdci sedí vlevo a napravo. Jejich sedadla jsou posunuta o kousek vzad. Nejsou zde například stínítka, neb vůz využívá elektrochromaticky zatmívaná okna. Také nemá zpětná zrcátka, ale jen výsuvné kamery. Pokud zvolíte mód Velocity, moduly s kamerami se dokonce zatáhnou a vůz se sníží o 3,5 centimetru. Supersport je dlouhý 5 137 milimetrů a na výšku má jen 1 120 mm. Karoserie je vyrobena z uhlíkových vláken a nezapomnělo se dokonce ani na titanové prvky. I přes hodně vysokou cenu asi 2,5 milionů eur si všech 106 vozů už našlo své kupce.