Elon Musk se opět objevuje na scéně. Tentokrát s prohlášením, ve kterém informuje, že chce co nevidět zlepšit servisní síť svých vozidel Tesla na trhu v Severní Americe. Jak píše electrek.co, hlavním cílem by měl být rychlejší servis a oprava vozu. Tesla za posledních pár let vyrostla neuvěřitelným tempem. Dodávky automobilů vzrostly o 68 % ze 184 877 vozů v 1. čtvrtletí 2021 na 310 048 vozů v 1. čtvrtletí 2022. Růst dodávek je tak rychlý, že nárůst infrastruktury Tesla zkrátka nestíhá. Například ve stejném zmíněném období se rozrostla síť Supercharger o 37 %, prodejny a servisní místa pak doznala 20% nárůstu. To vše jsou sice dost působivá čísla, avšak stále to nestačí. Na straně služeb vyvíjí rostoucí vozový park velký tlak na kapacitu, takže služby jsou někdy dostupné až za hodně dlouho. A právě chce Tesla napravit.
Working on Tesla North American service.
— Elon Musk (@elonmusk) June 4, 2022
Goal is 2/3 of cars receive same-day service, no wait.
Tesla navíc pracuje na zlepšení spolehlivosti svých vozů, aby s nimi zákazníci jezdili do servisů co nejméně. Tesla však stále potřebuje každých pár let upravit servisní kapacitu. V roce 2019 Musk přiznal pošetilé přehlédnutí servisního pokrytí Tesly a učinil několik prohlášení o rozšiřování služeb. Cílem nyní je, aby dvě třetiny vozů na severoamerickém trhu měly přístup k servisu v ten samý den. Není ale jasné, zda se jedná o sjednání návštěvy servisu bez opravy, nebo je v tomto čase zahrnut právě i servisní úkon. V každém případě by to bylo velké zlepšení. Tesla totiž současné době provozuje více než 673 obchodů a servisních středisek a flotilu 1 372 mobilních servisních vozidel. Musí však „obsluhovat“ více než 2 milionů elektrických Tesel v USA.