Součástí racionálního designu Superchargerů první až třetí generace je krátký kabel, který přesně dosáhne k nabíjecímu portu, který mají všechny Tesly na stejném místě – vlevo vzadu. Jenže s otevíráním sítě Supercharger třetím stranám přijíždí ke stojanům Tesly čím dál více elektromobilů jiných značek, které mívají port jinde; nejčastěji vpravo vzadu. Z toho logicky plyne, že takové auto se musí k Superchargeru postavit jinak a zpravidla při tom zabere dvě stání, pochopitelně k nelibosti teslařů. O problému, o němž se v komunitě mluví už dlouho, samozřejmě ví i automobilka, která z tohoto důvodu namontovala na Supercharger V4 delší, aktivně chlazený kabel, který by už měl snadno stačit jakémukoliv běžnému elektromobilu.
Jenže stojánků čtvrté generace je v síti Supercharger zatím velmi nízké procento a nárůst není po nedávném, nečekaném rozpuštění týmu Supercharger tak rychlý, jak se očekávalo. Proto Tesla nejenže údajně zvýšila tempo jejich instalace, ale také podle Insideevs přišla s dalším, mnohem sofistikovanějším řešením. Jednu ze základních funkcí, totiž on-line indikaci volných stojanů, vylepšila tak, že se aktualizuje každých 15 sekund. Použité algoritmy navíc přestaly být příliš optimistické, jako dosud. Kromě toho už systém nově rozpozná, když se připojilo auto jiné značky, než Tesla, a automaticky předpokládá, že zabere dvě místa, čemuž přizpůsobí výslednou indikaci.
A do třetice automobilka zareagovala tím, že začala upravovat stání u Superchargerů. Těch je zatím více než 1 500 a nyní umožní bezproblémové stání jediného elektromobilu na jediném místě, i když nejde o Teslu.