Elektrický Jeep Wagoneer S se teprve nedávno odhalil a už tu máme jeho koncepční verzi, která je určena do těžkého terénu. Název Trailhawk asi nikoho nepřekvapí, jelikož právě tak Jeep označuje to nejlepší, co má ve svých modelových řadách. Jeep zmiňuje u konceptu Wagoneer S Trailhawk, že má všechny schopnosti nového sériového vozu. Očekávat proto lze platformu STLA Large, dvojici elektromotorů o výkonu 600 koní a točivý moment přes 800 Nm. Už kvůli velké námaze v terénu je potřeba mít dostatečnou kapacitu baterie. Americký výrobce proto nasadil akumulátor o velikosti 100 kWh.
Kromě toho ale došlo na patřičné úpravy. Mezi ně se řadí zvýšený podvozek o 50 mm, terénní 31,5" pneumatiky, upravené oba nárazníky, výraznější boční blatníky a tažná oka vpředu i vzadu. Jeep Wagoneer S Trailhawk má o něco lepší nájezdový a odjezdový úhel, jeho střechu zdobí variabilní nosič a v kabině je novinkou odolnější čalounění sedadel. Jiné je taktéž obložení dveří a madlo pro spolujezdce integrované ve středovém tunelu. Hravější povahy zaujmou zcela jistě úchytné body na palubní desce pro přišroubování možného příslušenství. To nejdůležitější ale teprve přichází. Verze Trailhawk dostala elektronickou uzávěrku zadní nápravy. K tomu se přidává nový jízdní režim Rock, který využívá plazivý převod a vůz by měl být schopen zdolat i velmi ostré překážky.
Zatím se neví, zda se opravdu Wagoneer S Trailhawk dostane do sériové výroby. Budoucnost Jeepu je však zcela jistě elektrická a tato verze nevypadá vůbec špatně. Otázkou by byla cena, o které se výrobce raději nezmiňuje.
Technické parametry Jeep Wagooner S
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 887 × 1 900 × 1 646 mm, 2 585 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 447 kW, 600 koní, točivý moment: 832 Nm |
Baterie | 104 kWh (100,5 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 270 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ? |
Cena od |