Vědci z Ben Gurionovy univerzity v Negevu ve spolupráci s vývojáři z japonské firmy Fujitsu Limited přišli na další velký nedostatek současných systémů autonomní jízdy. Ty totiž mohou být snadno paralyzovány blikajícími výstražnými majáky pohotovostních a zásahových vozidel a prakticky oslepeny. A protože i vědeckým výzkumům je dnes třeba dávat mediálně vděčné názvy, vědci tento fenomén nazvali „digitálním epileptickým záchvatem“, případně anglickou slovní hříčkou „epilepticar“. Protože takový stav dokáže vyřadit autonomní vedení auta, kolegové z Jalopniku se domnívají, že by mohl být příčinou nápadně častých kolizí Tesel se zásahovými vozidly.
Vědci provedli výzkumné pokusy s pěti aktuálně používanými systémy autonomní jízdy a zjistili, že ty, které spoléhají na kamery a umělou inteligenci, mají při přiblížení k blikajícím majákům problém s naprostým rozmazáním obrazu. To způsobí dočasnou ztrátu schopnosti identifikovat objekty v okolí a autonomní jízdy. Zároveň ovšem přišli se softwarovým, tedy snadno aplikovatelným řešením, jehož podstatu neprozradili, avšak podělili se o jeho název Caracetamol. Přičemž podobnost s názvem známého léku proti bolesti není vůbec náhodná. Ten by měl dotyčný problém výrazně zmírnit, protože samočinně dokáže detekovat právě pohotovostní vozidla s blikajícími majáky a přizpůsobit tomu další kroky.