Honda uvádí městský elektroskútr EM1 e: za mimořádně příznivou cenu

6
Honda uvádí městský elektroskútr EM1 e: za mimořádně příznivou cenu
Fotografie: Honda
  • Honda uvádí na český trh městský elektroskútr EM1 e:, určený pro řešení mikromobility
  • Lehký a mimořádně kompaktní model lze legálně řídit od 15 let
  • Vyjímatelnou baterii si pohodlně nabijete doma ze zásuvky

Honda EM1 e: přichází na trh jako první z celé nové rodiny elektroskútrů japonské značky, jejíž další členové v počtu nejméně devíti dalších modelů budou rychle následovat. Patří do nejdostupnější kategorie malých motocyklů pro začínající jezdce s řidičským oprávněním AM, které je možné získat již od 15 let. Proto dosahuje nejvyšší rychlosti 45 km/h a dostala formu lehkého a kompaktního stroje. Včetně baterie váží pouhých 95 kg a na délku měří jen 1 860 mm. Přesto se jedná o plnohodnotný stroj s nosností 180 kg, sedlem v optimální výšce 740 mm a moderním, bezkomutátorovým střídavým motorem v náboji zadního kola.

Elektrický skútr Honda EM1 e: dosahuje nejvyšších výkonů 2,4 k a 90 Nm, podle normovaného testovacího cyklu WMTC ujede na jedno nabití při plném výkonu přesně 30 km, případně 41,3 km podle interních testovacích podmínek Honda, eventuálně 48 km za stejných podmínek s aktivovaným módem ECON. Vyjímatelná li-ion baterie Mobile Power Pack e: o kapacitě 1,48 kWh váží 10,3 kg, měří 298 × 177 × 156 mm a lze ji nabít doma s pomocí jednofázové nabíječky o hmotnosti 5,3 kg buď za 6 hodin z 0 na 100 % SoC, nebo za 160 minut z 25 na 75 % SoC. Životnost zdroje činí více než 2 500 nabíjecích cyklů. Stroj stojí na ocelovém rámu se standardními teleskopickými tlumiči, otočí se na průměru 4 metrů a je vybaven kotoučovou brzdou vpředu a bubnovou vzadu. Vnější osvětlení sestává kompletně z LED, do výbavy patří i stojánek, dále USB-A nabíječka, prostor na 0,5l PET láhev a v budoucnu přibyde i nosič s kufrem top case.

Skútr vstupuje právě nyní na český trh za zaváděcí akční cenu. Místo standardních 94 900 Kč jej lze už nyní objednávat za 59 900 Kč včetně DPH, přičemž v ceně je výměnná baterie i nabíječka. Vybírat lze ze tří barev; bílé perleťové, stříbrné metalízy či matné černé metalízy.

Diskuze ke článku
den
den
Naposledy upraveno: 31. 7. 15:49
Neco je spatne s cisly.
Baterka meho elektrokola ma 0.6kWh a rozhodne nevazi 10kg, mozna tak 4 kg.
Pak nabijecka 5 kg - vazne ? 100W (pokud kapacita baterky odpovida) nabijecka musi vazit tak 300g.

Mam LFP baterku pro FVE 5kWh vazi 40 kg, pak 10kg bude vazit 1.2kWh LFP baterka ktera ma 6000 cyklu.
Overte si cisla. A nebo ta baterka od Hondy je nejaky srot.
Martin Lacina
Martin Lacina
To je tedy velka bida za ty penize.

Viago poridite s vykonem 4kW a baterkou 3,6kWh za 90tis. Kc a nebo s horsimi parametry za vyrazne mensi penize.
Na jmeno Honda jim se.e bilej tesak.
Zacina platit, ze chceteli neco s dobrymi parametry nesmite se divat k zavedenym vyrobcum.

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze