Wiesmann proslul mezi fanoušky rychlých kol nenápadnými, ale o to rychlejšími a vybroušenějšími roadstery s velmi rychlými pohony, zpravidla značky BMW. Jenže nová doba si žádá nové přístupy, a tak automobilka dokončuje vývoj superroadsteru s elektrickým pohonem. Ten se aktuálně jmenuje Project Thunderball a podle electriccarsreport.com má nabídnout vskutku pozoruhodné parametry. O ně se má postarat dvojice synchronních elektromotorů s permanentními magnety a synchronním indukčním tokem před zadní nápravou a velmi moderní elektrovýzbroj. Ta pracuje s 800V architekturou, zvládá DC nabíjení rychlostí až 300 kW a AC až 22 kW. Li-ion baterie typu NMC je i přes brutto kapacitu 92 kWh (netto 83 kWh) relativně lehká, váží jen 500 kg díky architektuře MTP. Chlazena je kapalinou prostřednictvím speciálně navržené výměníkové desky.
Roadster svými proporcemi odkazující na klasickou anglickou školu i starší otevřené sporťáky BMW zrychlí z klidu na stovku za 2,9 s a díky karbonové karoserii váží jen lehce přes 1 700 kg, což je na takto výkonný elektromobil znamenité číslo. Vůz by tak svou agilitou neměl příliš zaostávat za svými přeci jen o něco lehčími benzinovými předchůdci, zároveň by ale při klidné jízdě měl podle WLTP zvládnout až 500 km.