Vylepšené Audi Q4 e-tron ladí formu. Největší novinky najdeme uvnitř

Vylepšené Audi Q4 e-tron ladí formu. Největší novinky najdeme uvnitř
Fotografie: Martin Pultzner, fDrive.cz
  • Facelift přináší designové i technické změny
  • Zvenčí vůz poznáme podle nového tvaru světlometů a jiné masky
  • Očekávat lze vyšší dojezd a rychlejší nabíjení

Plně elektrické Audi Q4 e-tron, které bylo jednou z prvních vstupenek značky do světa elektromobilů, brzy dostane další podstatný facelift. To dokazují první nafocené prototypy, které jsou pečlivě zahaleny maskovací fólií. A co vše se vlastně změní? Začít můžeme u designu, kdy se omlazená Q4 e-tron dočká mnohem užších LED světlometů vpředu a jinak tvarované masky chladiče. Ta se má hodně podobat většímu modelu Q6 e-tron. Přepracovaný je také přední nárazník, kde se nachází otvory pro přívod vzduchu ve tvaru plástve. Modernizace se nevyhne ani zadní části, kde se objeví nová grafika zadních světlech a mírně upravený nárazník.


Uvnitř se omlazená elektrická Audi dočká záplavy nejnovějších technologií, avšak tvar a uspořádání kokpitu by se mělo změnit jen minimálně. Jistotou je instalace 14,5palcového digitálního přístrojového panelu a 10palcového středového displeje. Ve výbavě se ocitne výkonnější bezdrátové nabíjení telefonu, lépe hrající prémiový audiosystém a hlasové ovládání, jež by mělo využívat AI. Navíc, kokpit modelu Q4 e-tron se dočká lepších materiálů a změní se nabídka čalounění sedadel. Další změny potom musíme hledat v kategoriích technika a dojezd. Ačkoliv výrobce zatím nepotvrdil žádné konkrétní technické informace, omlazená Q4 e-tron má dostat nový typ baterie s jinou chemií a lehce vyšší kapacitou. Opět dorazí verze s pohonem zadních a všech kol, přičemž Audi nezapomene ani na dvě karosářské varianty (e-tron a Sportback e-tron). Nový model se veřejnosti představí ještě letos, ale do prodeje vstoupí v prvních měsících roku následujícího.

Technické parametry Audi Q4 e-tron 50 quattro

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 588 × 2 108 × 1 632 mm, 2 135 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon195 kW, 265 koní, točivý moment: 425 Nm
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 135 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,9 kWh / 100 km, dojezd: 490 km
Cena od1 616 900 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze