Plně elektrické Audi Q4 e-tron, které bylo jednou z prvních vstupenek značky do světa elektromobilů, brzy dostane další podstatný facelift. To dokazují první nafocené prototypy, které jsou pečlivě zahaleny maskovací fólií. A co vše se vlastně změní? Začít můžeme u designu, kdy se omlazená Q4 e-tron dočká mnohem užších LED světlometů vpředu a jinak tvarované masky chladiče. Ta se má hodně podobat většímu modelu Q6 e-tron. Přepracovaný je také přední nárazník, kde se nachází otvory pro přívod vzduchu ve tvaru plástve. Modernizace se nevyhne ani zadní části, kde se objeví nová grafika zadních světlech a mírně upravený nárazník.
The 2027 Audi Q4 e-tron has been spied testing for the very first time with restyled lighting clusters. In addition, the CUV will receive minor updates to its cabin and is expected to feature improvements in performance and range. #Audi #AudiQ4etron #Q4etron #BEVs #EVs #CUVs pic.twitter.com/EpO9Hk9Bj8
— GearheadCole ⚙️ (@cole_marzen) August 18, 2025
Uvnitř se omlazená elektrická Audi dočká záplavy nejnovějších technologií, avšak tvar a uspořádání kokpitu by se mělo změnit jen minimálně. Jistotou je instalace 14,5palcového digitálního přístrojového panelu a 10palcového středového displeje. Ve výbavě se ocitne výkonnější bezdrátové nabíjení telefonu, lépe hrající prémiový audiosystém a hlasové ovládání, jež by mělo využívat AI. Navíc, kokpit modelu Q4 e-tron se dočká lepších materiálů a změní se nabídka čalounění sedadel. Další změny potom musíme hledat v kategoriích technika a dojezd. Ačkoliv výrobce zatím nepotvrdil žádné konkrétní technické informace, omlazená Q4 e-tron má dostat nový typ baterie s jinou chemií a lehce vyšší kapacitou. Opět dorazí verze s pohonem zadních a všech kol, přičemž Audi nezapomene ani na dvě karosářské varianty (e-tron a Sportback e-tron). Nový model se veřejnosti představí ještě letos, ale do prodeje vstoupí v prvních měsících roku následujícího.
Technické parametry Audi Q4 e-tron 50 quattro
Kompletní specifikace| Konstrukce | SUV, 4 588 × 2 108 × 1 632 mm, 2 135 kg |
|---|---|
| Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
| Výkon | 195 kW, 265 koní, točivý moment: 425 Nm |
| Baterie | 82 kWh (77 kWh využitelná kapacita) |
| Nabíjení | rychlonabíjení: 135 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
| Spotřeba | Kombinovaná: 17,9 kWh / 100 km, dojezd: 490 km |
| Cena od | 1 616 900 Kč |
