Volvo se začalo dařit na americkém trhu. Důkazem jsou nové prodejní statistiky, o kterých píše insideevs.com. Švédům se povedlo v USA prodat celkem 22 757 vozů během prvního čtvrtletí letošního roku. To je sice o 16,5 % méně než před rokem, jenže například prodeje plug-in hybridů se v 1. čtvrtletí roku 2022 zvýšily o 93 %. To znamená, že za první tři měsíce Volvo prodalo celkem 6 018 vozidel tohoto typu. Jen za letošní březen pak z tohoto počtu registrovalo Volvo 2 430 prodaných vozidel. Podíl plug-in hybridů proto představuje 26 % z celkového prodaného objemu vozidel v letošním 1. čtvrtletí.
Vozy Volvo s nálepkou Recharge jsou úspěšné hlavně v Kalifornii, kde jejich prodej vzrostl oproti loňskému roku o 75 %, tím pádem vytvořily více než 54 % celkových prodejů za celý rok. Aby byla čísla ještě přesnější, čisté elektromobily od Volva zaznamenaly za poslední rok 1 658 prodaných kusů na území USA, což znamená meziroční nárůst o neuvěřitelných 418 %. Plug-in hybridní Volva si oproti roku 2021 polepšila o 56 % s počtem 4 360 prodaných kusů. Již v roce 2021 se celkový prodej plug-in hybridů Volvo v USA více než ztrojnásobil a automobilka zde registrovala nárůst celkových prodejů o 214,7 %. Volvo chce do roku 2030 prodávat výhradně elektromobily. V blízké budoucnosti navíc představí první modely postavené na nové plně elektrické platformě.