Audi e-tron je netrpělivě očekávané auto. První čistý elektromobil od Audi vstupuje na trh v roli konkurenta Jaguaru I-PACE nebo Tesly Modelu X – jedná se totiž rovněž o luxusní SUV. My jsme měli možnost e-tron mnohokrát vidět v Česku i v zahraničí, svezli jsme se jím i na veletrhu CES v Las Vegas, ale až nyní ho můžeme začít testovat v českých podmínkách.
Zaměříme se na dojezd, spotřebu, nabíjení a praktické používání. A vy nyní máte možnost se nás zeptat na to, co vás zajímá, a to přímo v diskuzi pod článkem. My vám samozřejmě v našem testu odpovíme. Sledujte nás také na našich sociálních sítích, zejména Instagramu a Facebooku, kam budeme postupně umisťovat fotografie z testování.
Technické parametry Audi e-tron (2018) 55 quattro
Kompletní specifikaceKonstrukce | SUV, 4 901 × 1 935 × 1 616 mm, 2 560 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: 4×4 |
Výkon | 300 kW, 400 koní, točivý moment: 664 Nm |
Baterie | 95 kWh (86,5 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 24,1 kWh / 100 km, dojezd: 436 km |
Cena od | 2 122 900 Kč |
vezmete ji z Prahy do Pardubic po dálnici na tempomat "130" a zajímá mne jestli to dá dojezdově na otočku bez nabíjení ( ježdění po městě víceméně známe ), v Autosalonu na Primě blonďatá redaktorka prohlasila Etron nabijete na 330 km a 330 km ujede ( tak jsem zvědav ). Nissan Leaf ( model 2018 ) ujel jen jednu cestu. Elektromobil který tuhle cestu ujede na otočku si koupím.
Předem děkuji za sdělení formou článku