Vybrali jsme 10 nejčtenějších článků letošního roku

Vybrali jsme 10 nejčtenějších článků letošního roku
Fotografie: fDrive.cz, polestar.com
  • V žebříčku se hned několikrát dostalo na Škodu Auto
  • Pouze jednou se do TOP 10 článků dostala Tesla, podobně jako Rivian nebo Porsche

Každý den pouze do práce a poté domů. Dění kolem koronaviru ovlivňuje každého z nás. Čas si můžete ukrátit nejen s rodinou, ale třeba i u našich novinek. Dnes se podíváme na to, jaké články vás letos nejvíce zaujaly.

10. místo

Na Škodu Octavii RS iV je zvědavá nejen odborná veřejnost. Škoda má dlouhodobě nejoblíbenější vozy na českém trhu a první plug-in hybridní model RS se těšil velkému zájmu ještě před ženevským autosalonem, který se ale nekonal.

9. místo

Pohled do zákulisí je pro spoustu z nás zajímavý. O tom jsme se přesvědčili i my, když devátý nejčtenější článek za letošní rok představuje pohled do zákulisí nabíjecí stanice společnosti E.ON.

8. místo

Volvo si jde vlastní cestou, která vás očividně zajímá. Osmou příčku totiž zaujal test mild-hybridní verze Volva XC90.

7. místo

Automobilky jako Ford, Hyundai nebo koncern Volkswagen zavřely evropské továrny. Polestar se však na koronaviru nebojí a výroba Polestaru 2 v Číně má brzy začít. Dle slov automobilky v továrně panují přísné zdravotní kontroly a nákaza se u zaměstnanců neprokázala, takže není důvod výrobu oddalovat.

6. místo

Nabíjení elektromobilu je velké téma. Oproti tankování pohonných hmot se může nabíjení elektromobilu cenově lišit až o několik stovek procent. Řekněme, že doma máte kWh za pět korun. Na IONITY, pokud nemáte žádnou kartu od automobilek, které spadají do tohoto konsorcia, nabíjíte za 21 korun... Podstata je však taková, že nabíjení na IONITY provádíte zpravidla párkrát do roka, kdy jedete například na dovolenou. Druhou věcí je to, že za výkon 350 kW, který IONITY nabízí, se platí. Rozhodně nejsem toho názoru, že se jedná o přiměřenou částku, ale je potřeba brát také investice do takové sítě a nejen to. Právě změna cenové politiky IONITY se stala šestým nejčtenějším článkem v letošním roce.

5. místo

Poprvé jsme se se Škodou Superb iV svezli na prezentaci v Holandsku. O pár týdnu později jsme už první plug-in hybridní Škodovku měli k dispozici na redakční test. Velmi vás zajímala už v minulosti, stejně jako naše první dojmy, ale až klasický redakční test se dokázal probojovat mezi nejčtenější články letošního roku.

Jaká je první plug-in hybridní Škodovka na českých silnicích?

4. místo

Tesla už svůj pick-up ukázala světu a spoustu informací už nyní víme také o Rivianu. Oproti Tesle jde Rivian na vše tak trochu jinak. S trochou nadsázky lze říci, že Rivian uvede na trh normální pick-up, kdežto Cybertruck je vůz do apokalypsy. S velkou pravděpodobností se však jeho design ještě změní, ale zpátky k Rivianu. Informace o tom, že Rivian možná ve skutečnosti bude své vozy prodávat za nižší cenu, než se původně spekulovalo, vás zajímala tak moc, že se stala čtvrtým nejčtenějším článkem za necelé tři měsíce letošního roku.

3. místo

Na třetí místo se opět dostala Škoda Auto. Jedná se o fotky z testování Škody Enyaq. Podobně jako koncernové elektromobily, i Enyaq bude stát na platformě MEB. Bude sourozencem Volkswagenu ID.4, jehož koncept automobilka ukázala v době, kdy se měl konat ženevský autosalon. Velikostně se má jednat o vůz mezi Karoqem a Kodiaqem. Škoda svým prvním čistě elektrickým SUV zakládá i novou rodinu jmen, kterou spojuje písmeno „E“, odkazující na elektromobilitu, s písmenem „Q“, charakteristickým pro jména SUV značky Škoda.

2. místo

Druhou příčku si vysloužila fotogalerie evropské Tesly Model 3, kterou jsme nejen nafotili, ale také vám přinesli dojmy z ní včetně videa. Jednalo se o Teslu Model 3 Long Range, která má dle cyklu WLTP dojezd 560 kilometrů.

Tesla Model 3 se vám bude líbit, jen se na ní nesmíte dívat pouze jako na auto

1. místo

Nejvíce vás tak trochu překvapivě zaujal článek o tom, jak Porsche testuje Taycan „s batohem na zádech“. Taycan je první elektromobil od Porsche a automobilka testuje i jeho sourozence, který by měl nabídnout praktičtější zavazadelník. Jedná se o stejný princip, který nabízí má modelová řada Panamera, jež si také můžete koupit „s batohem na zádech“. My jsme měli to štěstí a právě Panameru jsme mohli v minulosti také otestovat. A to hned dvakrát.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze