Volkswagen ID.3 se chystá k předčasnému faceliftu

2
Volkswagen ID.3 se chystá k předčasnému faceliftu
Fotografie: Volkswagen
  • Tempo modernizací elektromobilu bude vyšší, než jsme byli dosud zvyklí
  • Dokazuje to i Volkswagen ID.3, který už brzy projde prvními změnami

Volkswagen ID.3 ještě není na trhu ani dva roky a už se mluví hned o dvou modernizacích. Ta první v rozsahu běžné modelové péče dorazí na výrobní linky pravděpodobně už příští měsíc. Při ní by vůz měl dostat větší, 12" centrální displej a také podsvícení dotykového posuvníku ovládání klimatizace, které usnadní jeho hledání v noci. Kvůli stížnostem zákazníků také dojde na částečné vylepšení kvality materiálů a tkanin, zejména ve vyšších specifikacích.

Na počátek roku 2023 je podle insideevs.com už plánován rovnou regulérní facelift. Při něm by mělo dojít na mnohem výraznější vylepšení interiéru a také obvyklé exteriérové retuše. Speciálně byla zmíněna vylepšená zadní světla, ovšem bez bližšího vysvětlení. Očekává se, že při této příležitosti také konečně dojde na očekávaný hot-hatch ID.3 GTX se dvěma motory a výkonem cca 300 koní.

Technické parametry Volkswagen ID.3 45 kWh

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 590 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon110 kW, 150 koní, točivý moment: 225 Nm
Baterie48 kWh (45 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 100 kW, palubní: 7,2 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,1 kWh / 100 km, dojezd: 330 km
Cena od895 900 Kč
Diskuze ke článku
Dini Dini
Dini Dini
ID.3 GTX s trochu poladěným předkem a rozumnou cenou by byla jasná volba EV.
Víťa Vacek
Víťa Vacek
Naposledy upraveno: 4. 12. 2021 15:21
Máte špatně hmotnost, 1781 kg. Místo exteriérových retuší by se měli zaměřit na core technologie, MEB platformu a pohlídat si hmotnost/aerodynamiku a z toho plynoucí spotřebu.

Myslím, že i Renault to začal chápat, že se ty auta nedají stavět tím starým způsobem. Megane E-Tech EV60 bude údajně vážit při 60kWh baterii 1625kg. Toto mi napsali ze infolinky, něco podobného bych očekával od VW:

"Díky optimalizovanému designu je tento motor kompaktní a váží pouze 145 kilo (včetně převodovky), což je o 10 % menší hmotnost než u ZOE, a to navzdory výrazně vyššímu výkonu 160kW a točivému momentu 300Nm."

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze