Volkswagen ID.3 ještě není na trhu ani dva roky a už se mluví hned o dvou modernizacích. Ta první v rozsahu běžné modelové péče dorazí na výrobní linky pravděpodobně už příští měsíc. Při ní by vůz měl dostat větší, 12" centrální displej a také podsvícení dotykového posuvníku ovládání klimatizace, které usnadní jeho hledání v noci. Kvůli stížnostem zákazníků také dojde na částečné vylepšení kvality materiálů a tkanin, zejména ve vyšších specifikacích.
Na počátek roku 2023 je podle insideevs.com už plánován rovnou regulérní facelift. Při něm by mělo dojít na mnohem výraznější vylepšení interiéru a také obvyklé exteriérové retuše. Speciálně byla zmíněna vylepšená zadní světla, ovšem bez bližšího vysvětlení. Očekává se, že při této příležitosti také konečně dojde na očekávaný hot-hatch ID.3 GTX se dvěma motory a výkonem cca 300 koní.
Technické parametry Volkswagen ID.3 45 kWh
Kompletní specifikaceKonstrukce | hatchback, 4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 590 kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: zadní |
Výkon | 110 kW, 150 koní, točivý moment: 225 Nm |
Baterie | 48 kWh (45 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 100 kW, palubní: 7,2 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | Kombinovaná: 16,1 kWh / 100 km, dojezd: 330 km |
Cena od | 895 900 Kč |
Myslím, že i Renault to začal chápat, že se ty auta nedají stavět tím starým způsobem. Megane E-Tech EV60 bude údajně vážit při 60kWh baterii 1625kg. Toto mi napsali ze infolinky, něco podobného bych očekával od VW:
"Díky optimalizovanému designu je tento motor kompaktní a váží pouze 145 kilo (včetně převodovky), což je o 10 % menší hmotnost než u ZOE, a to navzdory výrazně vyššímu výkonu 160kW a točivému momentu 300Nm."