Více než deset tisíc Volkswagenů ID. musí do servisu kvůli bateriím

Více než deset tisíc Volkswagenů ID. musí do servisu kvůli bateriím
Fotografie: Martin Pultzner, fDrive.cz
  • Závada by neměla být nebezpečná, pouze omezuje uživatelský komfort
  • Týká se pouze Evropy a vozů vyrobených v roce 2020

Electrive.com přišel s informací, že Volkswagen svolává celkem 10 130 elektromobilů ID.3 a ID.4 do servisů kvůli opravě vysokonapěťové baterie. Později se upřesnilo, že se svolávací akce týká pouze Evropy. U vozů z roku 2020 se konkrétně může vyskytnout bateriový modul vykazující kvůli výrobní chybě zrychlené samovybíjení. Volkswagen bude postupně kontaktovat majitele dotčených automobilů a domlouvat si s nimi schůzku, totéž mohou samozřejmě proaktivně udělat i sami majitelé. Časová náročnost opravy je odhadována na jeden až dva dny, po dobu jejího trvání bude zajištěna náhradní mobilita, případně bezplatné vyzvednutí a zpětné doručení vozidla.

Závada byla diagnostikována za základě servisních dat při pravidelných kontrolách automobilů, neprojevuje se tedy nijak výrazně. Neměla by nijak ohrozit bezpečnost elektromobilu.

Technické parametry Volkswagen ID.3 45 kWh

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 4 261 × 1 809 × 1 552 mm, 1 590 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: zadní
Výkon110 kW, 150 koní, točivý moment: 225 Nm
Baterie48 kWh (45 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 100 kW, palubní: 7,2 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 16,1 kWh / 100 km, dojezd: 330 km
Cena od895 900 Kč

Technické parametry Volkswagen ID.4 Pro 4Motion

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 584 × 1 852 × 1 612 mm, 2 124 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon195 kW, 265 koní, točivý moment: 440 Nm
Baterie82 kWh (77 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 135 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 15,7 kWh / 100 km, dojezd: 517 km
Cena od1 457 900 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze