První kvartál letošního roku se Volvu na českém trhu nadmíru povedl

První kvartál letošního roku se Volvu na českém trhu nadmíru povedl
  • První kvartál letošního roku byl pro Volvo na českém trhu historicky nejlepší
  • Oproti stejnému kvartálu minulého roku Volvo navýšilo prodeje o 25 procent
  • Nejvíce táhnou modely XC60, XC40 a také XC90

Importér značky Volvo, společnost Volvo Car Czech Republic, zaznamenal další rekordní prodejní úspěch. Výsledky za první čtvrtletí roku 2019 lze označit za historicky nejlepší na českém trhu. Zatímco celý český trh s osobními automobily v uplynulém období vykázal značný pokles, značka Volvo šla v prodeji svých nových vozů razantně proti tomuto proudu.

Automobilový trh v České republice se celkově jak v měsíci březnu oproti březnu loňského roku, tak za celé první čtvrtletí vůči stejnému období roku 2018 propadl o 12 %. Segment prémiových vozů dokonce v březnu poklesl o 20 % ve srovnání s březnem 2018, respektive o 14 % za první čtvrtletí oproti lednu–březnu předchozího roku.

Značka Volvo naopak v Česku navýšila prodeje v uplynulém čtvrtletí oproti prvnímu kvartálu 2018 o 25 %, v březnu prodej vozů švédské automobilky na českém území dokonce ve srovnání se stejným obdobím loňského roku stoupl o naprosto rekordních 36 %. Za první kvartál roku 2019 je tak Volvo s uvedeným 25% nárůstem prodejů třetí nejrychleji rostoucí značkou na trhu. „Současné výsledky Volvo Cars na českém trhu se dají považovat za nejlepší v historii. Zároveň jsme dosáhli tržního podílu 1 %, což je naším dlouhodobým cílem,“ uvedla generální ředitelka českého Volva Šárka Heyna Fuchsová.

Za tuzemským úspěchem švédské automobilky stojí vedle standardní kvality prodejních i poprodejních služeb i širokého pokrytí dealerské sítě především zájem o nové modelové portfolio značky. Standardně je pak stále největší zájem o vozy typu SUV, nejvíce o Volvo XC60, jež se ve svém segmentu stalo absolutním číslem jedna. Na dalších místech se pak umístila Volva XC40 a XC90 (ve svých kategoriích obě na druhých pozicích v rámci celého trhu).

Stabilní růst společnosti a neustále rostoucí tendence prodejnosti vozů značky Volvo je velkým úspěchem jak generálního importéra Volvo Car Czech Republic, tak i zásluhou všech dealerství. „Tento úspěch samozřejmě nespadl jen tak z nebe – je to výsledek dobré práce nás všech, zaměstnanců importu i dealerské sítě,“ dodala generální ředitelka.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze