Povolené šrouby kol jsou opět problém. Tentokrát pro Subaru Solterra

Povolené šrouby kol jsou opět problém. Tentokrát pro Subaru Solterra
Fotografie: Subaru
  • Za vše může nedostatečně kvalitní první servisní akce
  • Postiženo je 1 182 vozidel
  • Problém se týká výhradně amerických zákazníků

Když se poprvé objevil problém s uvolněnými šrouby kol u elektrických crossoverů Toyota bZ4X a Subaru Solterra, všichni si říkali, jak je něco takového možné. Nyní to ale vypadá, že ani první svolávací akce nebyla dokonalá. Je zde totiž další, jak informuje electrek.co. Týká se výhradně Subaru a do servisu bude muset na preventivní kontrolu 1 182 majitelů. V hlavní roli jsou opět šrouby kol, které se mohou postupně uvolnit. Podle aktuálních zpráv za vše může fakt, že dodavatel šroubů řádně nedokončil postup opravy při prvním stažení vozidel do servisů.

Poprvé se tato závada objevila loni těsně před spuštěním prodeje obou vozidel. Tehdy to znamenalo několikaměsíční zpoždění dodávek aut do rukou zákazníků. Subaru radí, aby s vozy nejezdili do chvíle, než bude možnost navštívit servisní středisko. V rámci záruky se na vůz zdarma podívají technici a případné uvolněné šrouby dotáhnou. Současně s tím je nutno podotknout, že problém se nejspíše týká výhradně amerických zákazníků.

Technické parametry Subaru Solterra

Kompletní specifikace
KonstrukceSUV, 4 690 × 1 860 × 1 650 mm, 2 020 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon160 kW, 218 koní, točivý moment: 335 Nm
Baterie71,4 kWh
Nabíjenírychlonabíjení: 150 kW, palubní: 6,6 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 17,9 kWh / 100 km, dojezd: 414 km
Cena od1 580 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze