Jen pár dní zpět byly zveřejněny výsledky dojezdu vozů Polestar 2 a Volvo XC40 Recharge, přičemž k měření se použila realističtější metoda EPA. Jenže získané výsledky se nelíbí generálnímu řediteli značky Polestar, kterým je Thomas Ingenlath. Ten model 2 hájí. V případě metodiky WLTP totiž elektromobil ujede na jedno nabití 470 km, což je o 25 % více, než uvádí EPA. Proto se k celé věci Ingenlath vyjádřil. Podle insideevs.com prozradil, že ve skutečném světě se Polestar 2 dostane mnohem dále než na papíře. Svá slova podpořil dalším tvrzením. V něm říká, že ve srovnání s Teslou Model 3 není jejich vůz nijak moc pozadu.
Dále Ingenlath řekl: „Víme, co naše auto ve skutečnosti dokáže a jeho dojezd na plně nabité baterie vystačí na běžné každodenní jízdy“. Podle šéfa Polestaru by pak Tesla Model 3 překonala Polestar 2 v otázce dojezdu jen opravdu malým rozdílem. Důležitou zprávou je i fakt, že aktuálně nabízená a hodnocená verze Polestaru 2 je pouze základní. Do budoucna se totiž chystají další varianty. U nich čekejme delší dojezd. Ingenlath pak dodal, že Polestar 2 neustále zlepšuje svou efektivitu prostřednictvím aktualizací softwaru. I to by mohlo přidat dalších několik kilometrů dojezdu.
Technické parametry Polestar 2 základní
Kompletní specifikaceKonstrukce | sedan, 4 607 × 1 985 × 1 478 mm, ? kg |
---|---|
Pohon | Elektřina, hnaná náprava: přední |
Výkon | 170 kW, 231 koní, točivý moment: 450 Nm |
Baterie | 78 kWh (75 kWh využitelná kapacita) |
Nabíjení | rychlonabíjení: 150 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes |
Spotřeba | ?, dojezd: 500 km |
Cena od | 1 156 000 Kč |