Po vyprodání prvních kusů nového Citigo-e iV oznamuje Škoda ustálenější cenu

27
Po vyprodání prvních kusů nového Citigo-e iV oznamuje Škoda ustálenější cenu
  • Škoda vyprodala prvních 500 vozů Citigo-e iV a rozhodla se razantně zjednodušit konfiguraci
  • Nyní ve standardní ceně nalezneme i paket EXTRA Top s tempomatem, vyhříváním sedadel, parkovacími senzory atd.
  • Cena základní konfigurace začíná na 479 000 Kč, peníze navíc dáte hlavně za služby

Nedávno Škoda úspěšně vyprodala zaváděcí sérii 500 kusů svého prvního čistě elektrického modelu Citigo-e iV a nyní se dočkáváme nové ustálenější ceny a dosti ulehčené konfigurace celého auta.

Škoda Citigo-e
Konfigurátor Škody Citigo-e iV

Pokud nyní půjdete na stránky Škody a zvolíte konfigurátor, naleznete u Citigo-e iV pouze jednu variantu. Předtím automobilka nabízela tento vůz v základní výbavě s názvem STYLE a paket EXTRA Top za 20 000 Kč. Statistiky však ukázaly, že většina zákazníků využila příplatkový paket, proto Škoda sjednotila výbavu a už je dostupná pouze jedna konfigurace. Díky tomu získáte v základu tempomat, vyhřívání předních sedadel, odpadkový koš v obložení dveří, zadní parkovací senzory, mezipodlahu v zavazadlovém prostoru, přední mlhové světlomety s funkcí Corner a vyhřívané čelní sklo.

Cena této konfigurace je 479 000 Kč, pokud zvolíte žlutou barvu vozu, jiné barvy jsou za příplatek od 6 300 Kč. Máte na výběr z klasických, metalických a concept barev. V ceně jsou 16palcová kola ve dvou barvách. Můžete si zdarma přidat i černý dekor přístrojové desky a čalounění sedadel se vzorem na bočnicích. Peníze navíc dáte, pokud máte zájem o domácí nabíječku Webasto za 15 863 Kč a doplňkové služby Mobilita Plus za 2 000 Kč, které vám rozšíří možnosti záruky. Předplatit si můžete i servis až na 5 let dopředu. Pokud jste retailový či fleetový zákazník, můžete využít i nový „Ekologický bonus“ v hodnotě 30 000 Kč.

Technické parametry Škoda Citigo iV (2019)

Kompletní specifikace
Konstrukcehatchback, 3 597 × 1 645 × 1 481 mm, 1 235 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon61 kW, 80 koní, točivý moment: 212 Nm
Baterie36,8 kWh (32,3 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 40 kW, palubní: 7 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 14,8 kWh / 100 km, dojezd: 252 km
Cena od499 900 Kč
Diskuze ke článku
Roman Fišer
Hmm tady je to samej odborník :-). Už 2roky jezdím elektro autem a jen na palivu jsem ušetřil 1,3 na km ( jezdím 40000km/rok). Auto je rok výroby 2013. Žádný prachy za opravy a servis. Pojistka ta nejmenší možná. Parkování po Praze na modrých a fialových zónách zdarma. atd. Ostatní info o elektro autech zde https://www.youtube.com/channel/UCjraiApUPRYnuEnYgZ31zQA a zde https://www.youtube.com/channel/UC9hXv4OZ8L6r732X8_iKmIQ
S bohem odborníci a vzdělávejte se v dané problematice ať neumřete v nevědomosti.
Bob
Se divím, že to někdo za ty prachy kupuje
Simi
Tak na bateriovou hračku je cena 500 000 v lepší výbavě opravdu hodně přes čáru.
Petr
Když pustíte naráz tu "lepší" výbavu, tak se zkrátí dojezd na 150km a to se vyplatí za půl mega:)))))))

Načíst všechny komentáře

Přidat názor

Nejživější diskuze