Pokud jste chtěli mít Range Rover nebo Range Rover Sport s nějakou modernější pohonnou jednotkou, mohli jste zvolit hybrid. Ten nabíjel baterie pouze rekuperací, nebo spalovacím motorem. Z mých vlastních zkušeností ujel na elektřinu zhruba 700 metrů, nějakou úsporu paliva zaznamenáte, motor se však trápí neustálým startováním. Čas pokročil a Range Rover nechce zůstat pozadu za Volvem XC90 T8, Audi Q7 e-tron nebo BMW X5 40e. Podobně jako Volkswagen Touareg, i britský model začíná pomalu vystrkovat růžky.
Ve Švédsku se podařilo nafotit variantu PHEV tohoto luxusního SUV, která by mohla zaručit dojezd na elektřinu odhadem 50 kilometrů. Menší popojíždění by tak mohlo být pokryto bez startu motoru. Mělo by jít o kombinaci dvoulitrového čtyřválcového benzinu a elektromotoru, kterým bude sloužit známá automatická osmistupňová převodovka ZF. Pohonným ústrojím tak RR bude nejblíž právě Volvu a BMW – Audi se totiž vydalo cestou elektromotoru a dieselového šestiválce. Vůz má podle všeho jinou grafiku světel a nárazníky. Uvnitř pak najdete nový infotainment s 10,2palcovým displejem, který automobilka nazývá InControl Touch. I když vůz vypadá připraven, Land Rover nechce nic podcenit a nové varianty se dočkáme pravděpodobně až v příštím roce.
Zdroj: carscoops.com