Peugeot si v září zajistil největší tržní podíl v letošním roce

Peugeot si v září zajistil největší tržní podíl v letošním roce
  • V prodejním žebříčku jednotlivých automobilek se Peugeot usadil na čtvrté pozici
  • Registrace značky za září dosáhly 669 osobních vozů

V září Peugeot v ČR realizoval výrazný meziroční nárůst: +39,3 % a posun v žebříčku automobilek o dvě příčky na 4. pozici. Podíl značky na trhu dosáhl 6,05 %, a je tak nejvýše v letošním roce. V rámci lehkých užitkových vozů se Peugeot s 23,34% podílem na trhu LUV dostal do čela pořadí automobilových značek.

Peugeot 508 SW (2018)

Registrace značky v září dosáhly 669 osobních vozů, což představuje 4,24 % trhu. V kategorii LUV Peugeot registroval 384 vozů a obsadil bezmála čtvrtinu českého trhu lehkých užitkových vozů. Celkový počet 1 053 registrovaných vozů vynesl značce Peugeot největší letošní podíl na trhu: 6,05 % a čtvrtou, tedy dosud nejlepší pozici v žebříčku automobilek.

V prodejních výsledcích, kterých jsme v září dosáhli, se samozřejmě odráží úspěch akce „7 dní Peugeot“, ovšem nejen to. Celkově v letošním roce podáváme stabilní výsledky. Ve všech zatím uplynulých devíti měsících naše registrace přesáhly tisíc vozů, bez ohledu na výkyvy trhu,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.

Za prvních devět měsíců letošního roku Peugeot v ČR prodal 8 765 osobních vozů. Meziroční nárůst činí +4,2 % (356 vozů). Podíl značky na trhu osobních vozů vzrostl o více než půl procentního bodu na 4,59 %, což znamenalo postup v žebříčku automobilek ze sedmého na páté místo.

V kategorii lehkých užitkových vozů Peugeot v ČR registroval 2 167 vozů, tedy o 13,6 % (259 vozů) více než za stejné období roku 2018. Podíl na trhu představuje 13,90 %. Od titulu nejprodávanější značky užitkových vozů v ČR, který Peugeot v ČR získal v letech 2017 a 2018, ho nyní dělí pouhých 30 vozů. Ve prospěch Peugeotu mluví akční nabídka „31 dní Peugeot Professional“, která potrvá až do konce října.

Celkově Peugeot v letošním roce směřuje s 10 932 dosud registrovanými vozy k novému prodejnímu rekordu. Na klesajícím automobilovém trhu (-7,1 %) jako jedna z pouhých čtyř značek v první dvacítce automobilek drží dlouhodobě růstový trend.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze