Mercedes dokončil testování u polárního kruhu. EQV je tak připraveno jít na trh

Mercedes dokončil testování u polárního kruhu. EQV je tak připraveno jít na trh
Fotografie: daimler.com
  • Mercedes EQV má baterii o kapacitě 90 kWh a papírový dojezd je více jak 400 kilometrů
  • Poprvé se Mercedes EQV světu ukázal na frankfurtském autosalonu minulý rok

Další model má do rodiny EQ od Daimleru zamířit už letošní léto. Půjde o Mercedes EQV, který dle informací carscoops.com ukončil zimní testování a uvedení trh už není daleko. Mercedes EQV se světu ukázal na frankfurtském autosalonu, od té doby ho Mercedes testuje.

Mercedes-Benz EQV (2019)

Mercedes EQV se testoval v blízkosti polárního kruhu, kde teplota dosahuje až mínus třiceti stupňů Celsia. Ani taková teplota nesmí mít vliv na ovládání auta, na jeho jízdní vlastnosti i další funkce. „V závěrečném zimním testování EQV zvládlo vše, co mělo. Tyto rozsáhlé testy ukážou, zda je model skutečně připravený jít na trh“, řekl Benjamin Kaehler, vedoucí testování Mercedesu EQV.

EQV zaujme vysokou kapacitou baterie 100 kWh a slibovaným maximálním dojezdem 405 kilometrů. Tato hodnota reflektuje předběžné údaje, věříme však, že by se reálný dojezd mohl pohybovat nad hranicí 360 kilometrů. Uvnitř vozu dále najdeme upravený systém MBUX pro EQ, kterému dominuje 10palcový displej. Silnou stránkou MBUX je inteligentní hlasové ovládání aktivované slovy „Hej Mercedesi“, jímž lze ovládat telefon, navigaci, hudbu, počasí, stejně jako další funkce pro pohodlí posádky automobilu.

Mercedes EQV - světová premiéra

Technické parametry Mercedes-Benz EQV (2019)

Kompletní specifikace
KonstrukceMPV, 5 140 × 1 928 × 1 901 mm, 2 635 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: přední
Výkon150 kW, 204 koní, točivý moment: 362 Nm
Baterie100 kWh (90 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 110 kW, palubní: 11 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 27 kWh / 100 km, dojezd: 405 km
Cena od2 100 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze