Škoda v srpnu dodala zákazníkům na celém světě 88 100 vozů. Ve srovnání se stejným obdobím minulého roku tak dodávky zákazníkům poklesly o 4,1 % . Důvodem je i nadále klesající celkový trh s osobními vozy v Číně. Na ostatní světové trhy dodala Škoda 66 000 vozů, čímž zvýšila své dodávky zákazníkům oproti loňskému roku o 5,0 %. Poptávka po SUV modelech Kodiaq a Karoq je nadále vysoká.
Alain Favey, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu, říká: „Díky vysoké poptávce po SUV modelech Kodiaq a Karoq se nám také v srpnu podařilo eliminovat dopady současného vývoje na našem největším trhu v Číně. Nové růstové impulzy očekáváme v následujících měsících od nového městského SUV Škoda Kamiq pro evropské trhy. V září jsme na autosalonu IAA představili vedle modelu Kamiq Monte Carlo také další atraktivní variantu našeho nového kompaktního modelu – Scala Monte Carlo.“
V západní Evropě dodala Škoda v srpnu zákazníkům 33 800 vozů, v porovnání se stejným obdobím minulého roku si tak polepšila o 6,7 %. V Německu, na svém celosvětově druhém největším trhu, zaznamenala značka Škoda 13 800 dodávek zákazníkům, což odpovídá nárůstu o 5,6 %. Dvouciferným tempem rostla automobilka ve Švédsku (1 700 vozů; +45,0 %), ve Švýcarsku (1 300 vozů; +36,8 %), v Rakousku (2 400 vozů; +36,7 %) a v Nizozemí (1 400 vozů; +21,0 %).
Ve střední Evropě dodala Škoda zákazníkům 15 200 vozů, což představuje nárůst o 2,4 % (srpen 2018: 14 800 vozů). Na domácím českém trhu vzrostly dodávky zákazníkům oproti stejnému měsíci minulého roku o 8,5 % na 6 900 vozů (srpen 2018: 6 300 vozů). Výrazně si Škoda polepšila ve východní Evropě bez Ruska a zvýšila dodávky zákazníkům oproti minulému roku o 13,9 % na 3 700 vozů (srpen 2018: 3 200 vozů). Dvouciferný nárůst zaznamenala automobilka v Pobaltí (700 vozů; +26,7 %), Srbsku (500 vozů; +18,1 %), Rumunsku (1000 vozů; +14,7 %), a v Bosně (100 vozů; +13,0 %).
V Rusku dodala automobilka v srpnu zákazníkům 7 000 vozů, což ve srovnání s minulým rokem představuje nárůst o 3,9 % (srpen 2018: 6 700 vozů). V Číně, na svém celosvětově největším trhu, dodala Škoda zákazníkům 22 100 vozů, což oproti stejnému období loňského roku představuje pokles o 23,8 % (srpen 2018: 29 000 vozů). Důvodem poklesu dodávek v Číně je současná obecná nejistota a zdrženlivost na tamním trhu. V Indii zaznamenala značka Škoda v srpnu s 1 100 dodávkami pokles o 23,4 % (srpen 2018: 1 500 vozů).