Volvo, respektive jeho šéf Håkan Samuelsson, věří, že preference zákazníků této švédské značky se rychle mění. Speciálně v severských zemích, kde je k elektromobilitě přistupováno jinak než u nás, se čím dál tím více lidí obrací právě k elektrickým pohonům.
„Naši zákazníci chtějí bezpečnější, udržitelnější a pohodlnější vozy. Tuto poptávku umíme uspokojit a navíc měnit automobilový svět k lepšímu. Nebojím se říct, že naše další generace automobilů, která bude plně autonomní, elektrifikovaná a neustále připojená k internetu, pomůže městům ve smyslu čistoty, bezpečí i sofistikovanosti dopravy,“ řekl Samuelsson.
S postupem času, jak se poptávka mění, se mění i přístup automobilky Volvo. Rádo by se stalo v elektromobilitě jedničkou na trhu a cíl automobilky je 1 milion elektrických vozidel na silnici v roce 2025. Vezmeme-li v potaz, že Volvo dnes nenabízí žádný elektromobil, jde o vcelku sebevědomé číslo. Má sice plug-in hybridní SUV XC90, menší XC60 a limuzínu S90, čistý elektromobil má však přijít až za dva roky.
Zdroj: carscoops.com