Co přesně zahrnuje strategie FCEV Vision 2030 automobilky Hyundai?

Co přesně zahrnuje strategie FCEV Vision 2030 automobilky Hyundai?
  • Hyundai představuje studii těžkého nákladního vozidla HDC-6 NEPTUNE Concept hmotnostní kategorie Class 8 s pohonem na vodík
  • Hyundai Translead vystavuje koncepční mrazírenský návěs HT Nitro ThermoTech Concept na ekologickou energii
  • Expozice značky Hyundai na veletrhu NACV je součástí strategického plánu FCEV 2030 Vision, jehož cílem je šířit a urychlovat využívání techniky palivových článků

 Společnost Hyundai Motor Company (HMC) odhalila na severoamerickém veletrhu užitkových vozidel NACV dvě nové studie. Oba koncepty jsou ukázkou produktů strategického plánu „Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV) 2030 Vision“ zaměřeného na široké využití techniky palivových článků na vodík. Společnost HMC představila studii těžkého nákladního vozidla hmotnostní kategorie Class 8 s označením HDC-6 NEPTUNE Concept, zatímco společnost Hyundai Translead (HT), přední výrobce návěsů, vystavila nový koncepční mrazírenský návěs HT Nitro ThermoTech na čisté energie. Souprava koncepčního tahače a návěsu je pohledem do budoucnosti nákladní dopravy v USA i na celém světě.

Dnešním představením studie HDC-6 Neptune, prvního konceptu výhradně vodíkového užitkového vozidla společnosti Hyundai Motor Company, začínáme zkoumat příležitosti na trhu s užitkovými vozidly v USA,“ řekl Edward Lee, vedoucí obchodní divize užitkových vozidel Hyundai. „Kromě toho chceme spolupracovat s ostatními partnery na výstavbě vodíkového ekosystému pro užitková vozidla.“

HDC-6 NEPTUNE reprezentuje nový vývojový stupeň nákladního vozidla hmotnostní kategorie Class 8 a ztělesňuje budoucnost svým designem, technickou výbavou kabiny i poháněcím ústrojím. Koncepční vozidlo dokládá vedoucí postavení značky Hyundai na cestě ke společnosti neprodukující emise CO2 a je další evolucí vozidel s nulovými emisemi.

Hyundai si zvolil pro debut studie HDC-6 NEPTUNE Concept severoamerický veletrh užitkových vozidel NACV 2019, protože uvažuje o uvedení svých užitkových vozidel na americký trh. Užitková vozidla Hyundai se již etablovala na ostatních trzích, ale v USA jsou nyní vystavována poprvé. Hyundai začíná zkoumat různé příležitosti na americkém trhu a je také otevřený vůči spolupráci s ostatními partnery na budování vodíkového „ekosystému“ pro užitková vozidla.

Vizi trvale udržitelné mobility značky Hyundai rozšiřuje HT Nitro ThermoTech. Hyundai Translead představí jako jeden z prvních výrobců návěsů v Severní Americe mrazírenský návěs využívající technologii mrazení kapalným dusíkem. Hyundai Translead mění koncepčním návěsem, vyvinutým ve spolupráci se společností Air Liquide, způsob přepravy s teplotami pod bodem mrazu. Bilance emisí oxidu uhličitého je u koncepčního návěsu HT Nitro ThermoTech až o 90 % nižší v porovnání s tradičními návěsy.

V expozici společnosti Hyundai Motor Company s výstavní plochou více než 1 100 m2 je na veletrhu NACV vystavováno několik exponátů reprezentujících strategii FCEV Vision 2030 značky Hyundai. Pro obě studie HDC-6 NEPTUNE Concept a Nitro ThermoTech jsou vyhrazeny speciální zóny. Návštěvníci se navíc mohou ponořit do virtuální reality, v níž si mohou prohlédnout interiér koncepčního vozidla HDC-6 nebo prozkoumat maketu sady palivových článků.

Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze