Čínská verze Taycanu nabídne pouze jeden motor a hnanou zadní nápravu

Čínská verze Taycanu nabídne pouze jeden motor a  hnanou zadní nápravu
Fotografie: greencarreports.com
  • Verze Taycanu plánovaná pro Čínu se zatím neobjevila nikde jinde ve světě
  • Díky pouze jednomu motoru se dá očekávat, že verze se zadním náhonem bude mít nejdelší dojezd ze všech Taycanů
  • Cena zatím není známa

Porsche v pondělí odhalilo první podrobnosti o verzi Taycanu určené pouze pro Čínu. Má mít jediný motor a pohon zadních kol. Zatím se neobjevila nikde jinde ve světě

Verze s pohonem zadních kol disponuje 350 kW, zrychlení z 0 na 100 je otázkou 5,4 vteřiny a maximální rychlost činí 240 kilometrů za hodinu. K dostání bude s baterií o kapacitě 79,2 kWh, nebo 93,4 kWh. Díky přítomnosti jediného motoru bude nejspíše dosahovat největšího počtu ujetých kilometrů na jedno nabití. S menší baterií se v cyklu NEDC může dojezd vyšplhat na více než 410 km a v případě větší baterie až na 490 km. Další zajímavostí je, že v Číně bude Taycan nabízen se standardním odpružením, ale vzduchový podvozek bude možné přikoupit až za příplatek, což uvádí greencarreports.com

Verze se zadním pohonem se postupně nabídne i jinde ve světě, ale na domácím trhu ji společnost nabízet nebude. V Americe se verze 4S s pohonem všech kol a dvojicí motorů prodává za více než 100 tisíc dolarů, což je částka pohybující se okolo 2,5 milionu korun. Jak se absence motoru a hnané nápravy promítne na ceně Čínské verze, je zatím pouhá spekulace.

Technické parametry Porsche Taycan 4S Performance Battery

Kompletní specifikace
Konstrukcesedan, 4 963 × 1 966 × 1 381 mm, 2 140 kg
PohonElektřina, hnaná náprava: 4×4
Výkon390 kW, 530 koní, točivý moment: 640 Nm
Baterie79,2 kWh (71 kWh využitelná kapacita)
Nabíjenírychlonabíjení: 225 kW, palubní: 22 kW, konektory: CCS Combo, Mennekes
SpotřebaKombinovaná: 25,6 kWh / 100 km, dojezd: 407 km
Cena od3 020 000 Kč
Diskuze ke článku
V diskuzi zatím nejsou žádné příspěvky. Přidejte svůj názor jako první.
Přidat názor

Nejživější diskuze