V dubnu Tesla spustila aktualizaci funkce Autopilot pro autonomní režim jízdy. Předmětem softwarového doplnění byly systémy pro detekování značek „Stop“ a semaforů. Tento update je však stále beta verzí a nyní se při běžném provozu přišlo na to, že poměrně často zaměňuje značku vyzývající k zastavení s reklamní cedulí fastfoodového řetězce Burger King. Na vtipnou událost upozornil electrek.co.
Velmi briskně na to zareagovalo marketingové oddělení řetězce, které přišlo na nápad využít chyby ve svůj prospěch. Během jednodenní kampaně vyzval řidiče, tedy jen ty od Tesly s autopilotem, aby se v podobném případě zastavili na svačinu zdarma. Podmínkou bylo sdílet video nebo fotku se záměnou značek s hashtagem #AutopilotWhopper nebo #FreeWhopper.
Pár řidičů se akce chytlo a na Twitter pod zmiňovanými hashtagy přidávali příspěvky. Ani v jednom případě se však nejednalo o chybu funkce Autopilot, ale o vynalézavost přispěvovatelů. Propagace ale byla úspěšná, protože některé příspěvky viděl i více jak milion uživatelů.
looks like AI even knows what you’re in the mood for.
— Burger King (@BurgerKing) June 23, 2020
pull up with your smart car, share a video/pic with #autopilotwhopper + #freewhopper & we’ll DM you a free Whopper code to use when you order on the BK app. see https://t.co/2HrzhTAM6A. pic.twitter.com/S74He7EcuQ