Zatímco v zemích, kde se rozvíjí elektromobilita, panuje obecná shoda, že optimálním modelem pro městské nabíjení je velké množství pomalých, střídavých nabíječek s dynamicky řízeným příkonem, zástupci startupu Gravity technologies přišli se zcela jiným přístupem. Nabíjet ve městě je naopak podle nich třeba co nejrychleji, aby se parkovací místa v těsných městských centrech neblokovala příliš dlouho a aby se za den protočilo na každém přípojném bodu maximum zákazníků. Pomoci k tomu mají takzvané chodníkové nabíječky, které se na první pohled podobají stávajícím sloupkům na pomalé nabíjení, ovšem obsahují integrovaný kabel, navíc nezvykle tlustý. Jde totiž o DC nabíječku, respektive jen její přípojný bod, protože samotná výkonová a řídicí elektronika je umístěna separátně, aby nezabírala na chodníku prostor.
Firma věří na vysoké výkony, takže v New Yorku už instalovala první 500kW nabíjecí stanici a nové chodníkové stojany mají poskytnout 200 kW. To by mělo vybraným elektromobilům stačit, aby za 10 minut doplnily energii na až 360 km jízdy. Jak silnou by si podobná instalace vyžádala přípojku, Gravity neuvádí, ani zda si pomohla bateriovým úložištěm. Myšlenka byla každopádně vyslovena, prototyp zařízení sestaven a ukázán a nyní je na městských autoritách, jak se rozhodnou. Ke smůle firmy Gravity se podobná otázka řeší už poměrně dlouhou řadu let a zatím je prakticky výhradně řešena výše uvedeným způsobem, relativně nenáročným na kapacitu rozvodů i vyžadované příkony. Ovšem revoluční myšlenky často vznikaly za kroucení hlavou.